logo-prosites

פרוסייטס בניייה וקידום אתרים

 בניית אתרים איכותיים ומוצלחים, בשילוב של מומחיות עמוקה הן בהיבטי הפיתוח והבנייה של אתרים, והן בתחום קידום האתרים והשגת חשיפה מקסימלית- בכדי להבטיח יצירה של אתר אינטרנט מוצלח ויעיל עבור כל לקוח.

בפרוסייטס מתמחים בפיתוח מדויק של אסטרטגיות קידום אתרים המתבססות על יישום כלים טכנולוגיים חדשניים לשם קידום האתר ופרסומו. 

החברה מייחסת חשיבות רבה לבנייה של אתר אינטרנט בצורה המותאמת באופן מלא לדרישות הקידום והשיווק באינטרנט ולמצוא את האיזון המושלם בין עיצוב מרשים, ממשק ידידותי למשתמש, ופרסום מקצועי המשיג חשיפה ותנועה איכותית לאתר.

בחברה מאמינים שהדרך לספק ללקוחות תוצאות מעשיות וממשיות היא דרך שירות, עשייה ואיכות ברמה הגבוהה ביותר.

כל לקוח מקבל ליווי אישי ומסור משלב היוצרות הראשונות ועד להשלמת הפרויקט בשלמותו, ואף מעבר לכך לצורך תחזוק, שיפור ופרסום מתמיד של האתר שנבנה.

פרוסייטס מזמינה כל לקוח פוטנציאלי להצטרף לפגישת ייעוץ חינם שבמהלכה יוכלו הלקוחות לקבל סקירה ראשונית על היכולות והאפשרויות הגלומות בבנייתו של אתר חדש או בקידום האתר הקיים שלהם.  יתנו תשובות וכיווני פעולה, וזאת מבלי כל התחייבות מצד הלקוח.

מטרת החברה היא להעניק ערך אמיתי גם בפגישת ייעוץ זו, באופן שייצא כדאי ללקוח בין אם יבחר לצאת לדרך עם פרוסייטס ובין אם לא.

בפרוסייטס משלבים בין ערוצי הקידום השונים: קידום אורגני בגוגל המתבסס על אסטרטגיות תוכן, שיווק וקידום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין וגוגל ביזנס, קידום ממומן ופרסום.

בחברה יודעים שכל לקוח הוא ייחודי ולכן הגישה היא להתאים את מערך הכלים לפי צרכי הלקוח הספציפיים תוך למידה מתמדת של הדברים הרלוונטיים לאותו תחום.

הליבה של פעילות פרוסייטס היא בנייה ופיתוח של אתרי אינטרנט לקראת הקידום.

השירותים שלנו

פרוסייטס