פנסיון לכלבים מפונקים

פנסיון לכלבים מפונקים

היתרונות בפנסיון לכלבים מפונקים בכל הגדלים

פנסיון לכלבים מפונקים מותאם לאירוח כלבים מפונקים בכל הגדלים והגילאים לכל תקופה, בתנאי פנסיון כלבים רגיל וגם בתנאי בית מלון לכלבים או בתנאי פנסיון ביתי לכלבים מפונקים.

מטפלי הפנסיון חייבים להיות אוהבי כלבים מושבעים ולכן ערוכים להתאים את התנאי שהייה בפנסיון לכלבים מפונקים לצרכיו הייחודיים של כל כלב המתארח בפנסיון.

מומלץ לערוך ביקור מקדים מתואם מראש על מנת להתאים את התנאים בדיוק לפי הפינוקים של הכלב.

מצבים ותרחישים בהם השהייה בפנסיון לכלבים מפונקים הוא הפתרון המומלץ

ישנם מספר מצבים בהם ניתן להמליץ על שהייה בפנסיון לכלבים בוגרים, הן לשהייה קצרת טווח והן לשהייה ארוכה קצת יותר.

חשוב לציין כי הן בשהייה לטווח קצר והן לשהייה לטווח ארוך יותר הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את התנאים למאפיינים הייחודיים והצרכים של הכלב שלכם.

מומלץ להיעזר בפנסיון עם ניסיון רב שנים בטיפול בכלבים מפונקים כי נדרשת לעיתים תשומת לב מוגברת והשקעה בהתאמה מיטבית של הסביבה בה הכלב שוהה.

גם בנושא התזונה אנו ערוכים לספק לכל אורח במלון מזון איכותי ברמה גבוהה מותאם לגילו, לרמת הפעלתנות שלו ומאפיינים נוספים.

אנו מתייחסים לכל כלב ומתאימים לו את התנאים הרצויים ללא קשר למשך השהייה המתוכננת של הכלב בפנסיון.

דוגמאות למצבים בהם מומלצת שהייה לטווח קצר בפנסיון לכלבים מפונקים

  • חופשות או נסיעות עסקים – כאשר הבעלים צריכים לנסוע למספר ימים או שבועות ואינם יכולים לקחת איתם את הכלבים הן בארץ והן בחו"ל.
    השהייה במתקני הפנסיון לכלבים מפונקים והטיפול המסור של צוות בפנסיון מספק סביבה טיפולית בטוחה ונוחה עבור הכלב האהוב שלכם.
  • בעת שיפוצים ותיקונים בבית – כלבים מפונקים כמו אנשים מפונקים וילדים מפונקים מאוד יכולים להיות רגישים לשינויים המתרחשים בסביבתם.
    מהלך של שיפוצים או תיקונים גדולים בבית (גם למספר ימים) עלול לשבש את שגרת החיים לה הכלב רגיל בעיקר אם הוא לבד בבית שעות ארוכות.
    בנוסף יכולים להתעורר סיכוני בטיחות כך שהשהייה במתקני פנסיון לכלבים מפונקים יכול להוות פתרון זמני שחוסך מהכלב את "ההפרעות" לסדר יומו והסיכונים הנלווים להמולה בסביבה שהוא אינו רגיל לה.
  • חס וחלילה מצבי חירום משפחתיים או אשפוזים – אם הבעלים צריך להיעדר מהבית לתקופה קצרה עקב מצב חירום משפחתי או אשפוז, מתקני פנסיון לכלבים מפונקים יכול לספק מענה מתאים על מנת לספק לכלב תנאי טיפול הולמים.

פנסיון לכלבים מפונקים

מצבים בהם שהייה לטווח ארוך בפנסיון לכלבים מפונקים יכול לספק פתרון הולם לכלב שלכם

  • שירות מילואים או יציאה ממושכות לעבודה מחוץ לבית – בין אם מדובר בהיעדרות של מספר ימים בודד, מספר ימים ממושך ו/או רוב שעות היום במשך כל יום.
    כאשר אתם נאלצים להיעדר לתקופה ממושכת, פנסיון לכלבים מפונקים לטווח ארוך יכול לספק טיפול הולם, מותאם במיוחד לכלבים שלכם.
  • בשלבי מעבר למגורים חדשים חלופיים – כלבים מפונקים (כמו אנשים מפונקים) זקוקים ליציבות של הסביבה וסדר היום.
    תהליכי מעבר למגורים חלופיים או ישוב חדש מטבעו מערער את סדר היום של בעלי הכלב ויוצר תחושת חוסר יציבות גם לכלב.
    לעיתים גם כלבים פחות מפונקים מגלים רגישות יתר למצבים אלה ולכן אנו מציעים גם פנסיון לכלבים רגישים בהתאמה לגילם.
    שהייה זמנית של הכלבים בפנסיון מותאם עד לסיום הסידורים הקשורים במעבר יכול לספק לכלב תחושת ביטחון ושקט נפשי (וגם לבעלים).
  • כאשר בעליו של הכלב הם קשישים או נכיםכאשר הבעלים של הכלב המפונק וחווה קשיים זמניים עקב הגיל או שהוא מוגבל פיזית וחווה קשיים ומתקשה לטפל בכלב באופן זמני או לתקופות ארוכות יותר.
    פנסיון לכלבים מפונקים לטווח ארוך יכול לספק סביבה בטוחה ואכפתית עבור הכלב בתקופות אלו עד שבעלי הכלב חוזר לתפקוד הרגיל..

תנאים מומלצים בפנסיון לכלבים מפונקים

חשוב לציין כי אנו בפנסיון לכלבים מפונקים עורכים לספק לכל כלב את התנאים האופטימליים שקרובים ככל האפשר לתנאים אליהם הכלב רגיל.

לפניכם רשימה חלקים של תנאים שראוי שיסופקו לכל כלב המתארח בפנסיון.

  • יחידות דיור נקיות ומרווחות – מכינים לאורחי הפנסיון יחידות דיור נקיות מאווררות היטב הכוללות מחסה וכן מספיק מקום לכלבים להסתובב בנוחות.
  • פעילות גופנית וחברתית מותאמת לצרכי הכלב המפונק – מספקים לכלבים פעילות גופנית קבועה והזדמנויות לפעילות חברתית מפוקחת מותאמת לאופי הכלב ורגישותו.
  • צוות מנוסה ומיומן – חברי צוות בפנסיון לכלבים מפונקים חייב להיות הינו צוות מיומן ומנוסה בטיפול בכלבים בכל הגילאים ולכן יכול לספק טיפול מותאם ונאות הכולל מעקב אחר מצב הכלבים.
  • פיקוח וליווי וטרינרי – פנסיון לכלבים מפונקים ראוי כי יימצא תחת פיקוח וליווי וטרינרי תמידי ולכן במצבי חירום ניתן לקבל מענה וטרינרי.
  • מניעת חשיפה לתנאי חום ו/או קור קיצוניים – יחידות הדיור של הפנסיון חייבות להיות מותאמות ולספק לכל כלב הגנה בפני תנאי חום קיצוניים ומחסה מתנאי אקלים חורפי קרים.
  • תשומת לב פרטנית – פנסיון לכלבים מפונקים מאפשר לכלב גם תנאי פנסיון ביתי בו הכלבים זוכים לתשומת לב פרטנית בהתאם לצרכים והפינוקים האישיים של כל כלב.

לסיכום:

אנו ממליצים כי בעליהם של כלבים מפונקים השוקלים שהייה בפנסיון לכלבים יגיעו בתיאום מראש ולבקר במתקני הפנסיון על מנת להבטיח כי ניתן לספק לכלב את התנאים המתאימים לו ביותר.